Gasoltubens generelle købsbetingelser

Samtlige priser på hjemmesiden er i DKK og inklusive moms. Den samlede pris for din bestilling beregnes automatisk på grundlag af dine valg og vises, inden du gennemfører din bestilling.

Moms indgår i alle priser. Alle vores betalinger håndteres af Klarna. Ingen afgifter tilkommer ved nogle af vores betalingsalternativer. Som kunde kan du betale med kort, direkte betaling samt faktura og som privatkunde kan betaling endda gøres ved afbetaling. Betalingstid for faktura er 14 dage og fra og med den dato varerne sendes fra Gasoltuben. Hvis betalingen udebliver tilkommer et rykkergebyr på 60,00 kr samt forsinkelsesrente på 25,5%. Har du ikke handlet med Klarna tidligere vil der ved købet skabes en mikrooplysning for at vi kan kontrollere din kreditværdighed. Klarna opfylder kravene for PCI DSS og har SSL-certifikat.

Læs Databeskyttelse for en mere detaljeret beskrivelse af Klarnas håndtering af personlige oplysninger.

Pakke til udleveringssted – 65 :- (Gratis fragt over 320 :- )

Pakker  mellem 0 og 20 kg afhntes på Brings udleveringssted.

Hvilken agent pakken levereres til bestemmes automatisk ud fra dit postnummer. Pakker der ikke afhentes forbliver hos agenten i 7 dage før de returneres til os. For alle pakker der ikke indløses forbeholder vi os retten til at opkræve omkostninger for returforsendelse og ekspeditionsgebyr 95:-.

Pakken til firmaer – 95 :-

Pakken leveres lige til døren til din firmae, hverdage mellem kl. 08 og 17.

Der skal vaære nogen til stede for at modtage varen. Leveringen af din pakke afhænger af hvilke dager Bring har levering til din virksamhed. Bemærk at det skal være et gyldigt firmanavn ellers går pakken til en udleveringssted.

Hjemlevering – 127 :- (Gratis fragt over 320 :- )

Pakker mellem 20 og 35 kg leverert direkte til din dør, hverdage mellem kl. 08 og 17.

Leveringen af dine pakker afhænger af hvilke dage Bring har hjemleveringtil dit posstnummer, hvilket betyder at leveringstiden kan variere. Fragtfirmaet kontakter dig dagen før levering og chaufføren ringer 30 minutter før, så nogenkan være på stedet for at modtage pakken.

For alle pakker der ikke lan leveres forbeholder vi os retten til at opkræve omkostninger for returforsendelse og ekspeditionsgebyr. Omkostningerne kan variere fra sag til sag. Ønsker du at fragtfirmaet skal aflevere dit pakke uden at du er hjemme, skal du kontakta kundservice for en fuldmagt. 

Fragtfirmaet og vi fraskriver os ethvert ansvar for produkterne når de er afleveret uden at nogen har modtaget pakken. Hvis produktet er udgået uden nogen aftale skal du strakts kontakte kundservice.

Lovbestemt fortrydelsesret og forlænget fortrydelsesret ved ”køb med returret”

Når du som forbruger handler varer på nettet, har du normalt 14 dages fortrydelsesret i henhold til den svenske lov (2005:59) om fjernsalg og aftaler uden for forretningslokaler. Vi har valgt at forlænge din lovbestemte fortrydelsesret til 30 dage ved ”køb med returret”. Dette indebærer, at du har ret til at opsige købsaftalen inden for 30 dage (i stedet for 14 dage) fra det tidspunkt, hvor du er kommet i fysisk besiddelse af varen eller, ved bestilling af flere varer, fra det tidspunkt, hvor du er kommet i fysisk besiddelse af den sidste vare.

Hvis du vil gøre retten til returret gældende, skal du inden for 30-dagesperioden meddele HeatNordic.fi, at du vil opsige købsaftalen og derefter returnere varen til HeatNordic.fi. I din meddelelse til os skal det tydeligt fremgå, at du fortryder købet, og at varen er helt ubrugt. Se afsnittet ”Retur” for yderligere information om, hvordan du registrerer den vare, du ønsker at sende retur, og hvordan du returnerer den, så du hurtigst muligt kan afslutte returneringen. 

Når du har benyttet din fortrydelsesret:

Du er forpligtet til at sørge for, at varen er i lige så god stand, som da du fik den. Du må ikke bruge den, men du må naturligvis godt undersøge den forsigtigt. Hvis varen beskadiges eller forsvinder på grund af skødesløshed, så mister du retten til at fortryde.

Vi giver mindst 2 års garanti på alle produkter, og hvis der skulle opstå problemer med et produkt inden for garantiperioden, så erstatter vi det med et nyt tilsvarende produkt og returnerer det, der var defekt. Fragt og returneringsomkostninger betaler HeatNordic.dk. Nogle produkter har en længere garantiperiode. Hvis det er tilfældet, fremgår det af produktbeskrivelsen.

Undersøgelse af produktet skal ske direkte ved leveringen, hvis man skal kunne reklamere over en fragtskade eller manglende produkter. Hvis produktet er beskadiget ved levering, skal du give os besked med det samme på info@heatnordic.dk. Vedhæft venligst et billede af emballagen og skaden på produktet.

Hvis du har valgt levering til døren uden advisering, afleverer fragtfirmaet bare dine varer. Hvis der så er en fragtskade på dit produkt, bliver det sværere at gå videre med dette. Fragtfirmaet frasiger sig alt ansvar for varer, de har afleveret uden advisering.

For servicespørgsmål, kontakt HeatNordics kundeservice. Henvend dig i første omgang til info@heatnordic.dk. For hurtigst mulig hdtering, bedes du sørge for at have dit ordrenummer ved hånden.

Undersøgelse af produktet skal ske direkte ved leveringen, hvis man skal kunne reklamere over en fragtskade eller manglende produkter. Hvis produktet er beskadiget ved levering, skal du give os besked på info@heatnordic.dk. Vedhæft venligst et billede af emballagen og skaden på produktet. Hvis du har valgt levering til døren uden advisering, afleverer fragtfirmaet bare dine varer. Hvis der så er en fragtskade på dit produkt, bliver det sværere at gå videre med dette. Fragtfirmaet frasiger sig alt ansvar for varer, de har afleveret uden advisering.

Eventuelle omkostninger for fragt og undersøgelse kan kræves af HeatNordic, hvis et returneret produkt viser sig at være fejlfrit, eller hvis skaden ikke omfattes af HeatNordics ansvar. HeatNordic har ansvaret for fragtomkostningerne i forbindelse med reparation ved en korrekt reklamation, der er foretaget inden for garantiperioden eller den lovbestemte reklamationsfrist. Kontakt HeatNordics kundeservice på info@heatnordic.dk for at reklamere din forsendelse.

Når du afgiver din bestilling hos os, så opgiver du dine personlige oplysninger. I forbindelse med din registrering og bestilling godkender du, at vi lagrer og bruger dine oplysninger i vores virksomhed til at gennemføre vores aftale med dig. Du har i henhold til persondataforordningen GDPR ret til at få de oplysninger, vi har registreret om dig. 

Derudover kan du til enhver tid kræve, at vi retter, blokerer eller permanent sletter dine personlige oplysninger, såfremt de er forkerte. Vi vil dog nævne, at hvis vi er forpligtet til i henhold til loven at lagre dine oplysninger, kan oplysningerne kun blokeres.

Du er velkommen til at kontakte os på info@heatnordic.dk, hvis du vil udøve dine rettigheder som beskrevet ovenfor eller har spørgsmål angående vores privatlivspolitik. 

Denne netbutik bruger cookies i henhold til Electronic Communications Act, 25. juli 2003. En cookie er en lille tekstfil, som lagres på din computer, og som indeholder information for at hjælpe netbutikken med at identificere og følge brugere. Cookies findes som sessionscookies og som cookies, der lagres permanent på din computer. Når du besøger netbutikken første gang, får din browser tildelt en sessionscookie, der er unik. Denne cookie sikrer, at du som bruger ikke forveksles med andre brugere. For at kunne bruge netbutikken bør du tillade cookies i din browser. Denne type cookies bruges udelukkende til at give dig som besøger en bedre oplevelse og support, og de lagrer ingen personlige oplysninger om dig. Cookies kan slettes. I denne netbutik bruger vi fx cookies til at holde styr på din indkøbskurv, dine indstillinger, og hvilke sider du har besøgt, så vi kan give dig en bedre kundeoplevelse og bedre support.

Dine forpligtelser i forbindelse med returnering er, at varen skal være som ny og alt tilbehør skal returneres sammen med varen. Det er tilladt at teste produktet, uden at det påvirker produktets art, egenskaber eller funktion. Hvis produktet vurderes som ”mere end testet”, eller hvis tilbehør mangler, vil returneringen blive afvist. Da sendes produktet tilbage, og der kan tilkomme et fragtgebyr. 

Reklamation – Hvis produktet betragtes som en reklamation, sender vi det tilbage til vores lager, hvor en tekniker ser nærmere på produktet. Hvis produktet da fungerer fejlfrit, debiterer vi dig for fragtomkostningerne, og vi sender produktet tilbage til dig. Hvis der er noget galt med produktet, får du tilsendt et nyt produkt, og vi står for alle fragtomkostninger. 

Fortrydelsesret – Hvis du ønsker at returnere et produkt på grund af fejlkøb, står du selv for fragtomkostningerne. Vi kan hjælpe dig med dette, men da fratrækker vi et beløb fra tilbagebetalingen for fragtomkostningerne.  Hvis du vil have hjælp med returnering af din vare, er det nemmest at kontakte os via mail på info@heatnordic.dk

Når din returnerede vare er ankommet til vores lager, og vi har gennemgået dit produkt, gennemfører vi en tilbagebetaling.